Kategóriák
Fizetési megoldás
Hírlevél
TOP termékek
Termékajánló
Tanúsítvány
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
ÚjÁrukereső

Házhozszállítás

Shopmania

Látogassa meg a Olcsonjot.hu webüzletet a ShopManian

Fontos információ

Nem voltál megelégedve a termékkel?

Kérjük ezt minden esetben jelezd felénk az aruhazunk@gmail.com címen, hogy az ilyen esetek ellen fel tudjunk lépni a vásárlótársaid védelmébe érdekében.

Ez esetben az általad vásárolt termék árát visszautaljuk a számodra.

A pénzvisszafizetési garanciát csak a termék átvételét követő 14 napon belül jelentett probléma esetén tudjuk érvényesíteni.

Minden bontatlan terméket 30 napon belül 100%-os áron, 60 napon belül 80%-os áron, 90 napon belül, pedig 70%-os áron visszaveszünk, melyhez kérjük írj egy levelet a részünkre.

Termékek visszaküldése: 

Ha a kapott termékkel nem vagy megelégedve, jelezd ezt 14 napon belül, küldd vissza csomagolásban 30 napon belül a lenti útmutatásnak megfelelően, és visszatérítjük az árát.

A pénzvisszafizetési garancia egy általunk nyújtott szolgáltatás, amely nem egyezik meg az elállási joggal.

A termék visszaküldésének menete:

  • Mindenképpen írj ügyfélszolgálati e-mail címünkre (aruhazunk@gmail.com) egy levelet, melyben szerepel a rendelés azonosítója, és a visszacserélendő termék adatai.
  • Válaszlevélben megküldjük a visszáru-nyomtatványt, és a címet, melyen fogadni tudjuk a visszaküldött terméket. Erre azért van szükség, mert a termék jellegétől függően ez a cím többféle lehet.
  • A kitöltött nyomtatványt és a terméket bontatlan csomagolásban küldd el a levélben megadott címre.
  • Kollégáink fogadják a csomagot, és visszautalják a termék árát.
  • Kérjük, ne küldd vissza nyomtatvány nélkül a terméket, mert nem lesz beazonosítható, így nem tudunk megfelelően eljárni; illetve ne küldjön visszáru-csomagot a székhelyre, mivel ott sajnos a csomagátvétel nem lehetséges.

Baráti üdvözlettel:
Áruházunk.hu

2019.05.18 20:49
Fontos információ

FIGYELEM!

A postaköltség cégünknek is egy költség, ha már feladtunk egy csomagot, azt a postaköltséget mi kifizettük a szállító cégnek!

Lehetőséget biztosítunk, a csomag lemondására e-mail-ben (aruhazunk@gmail.com ), telefonon(21/2007123), SMS-ben ( 30/2500524 )is egyaránt.

A megrendelésekkel kapcsolatos visszaélések következtében a kiszállítás napja előtt, vagy a kiszállítás napján délelőtt 11:00-ig (a kézbesítés napján a FUTÁRSZOLGÁLAT e-mailben értesíti a megrendelőt, a megrendeléskor megadott e-mail címen) le nem mondott csomagok esetében a postaköltséget cégünk a megrendelő terhére ismét kiszámlázza.

Az összes megrendelt termékre az alábbi szállítási információk vonatkoznak.

Kereskedő köteles személyes átvételre biztosítani, vagy szállítószolgálat útján a Vásárló által a Megrendelőlapon kiválasztott termékeket az azon megjelölt szállítási címre eljuttatni. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Kereskedő köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni a kapcsolatot a Vásárlóval a továbbiak egyeztetése érdekében.

Vásárló köteles az általa feladott Megrendelőlapon megjelölt és a Kereskedő által a megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni, a Kereskedő által küldött visszaigazoláson feltüntetett vételárat - mely a termékek csomagolási és szállítási költségeit is tartalmazza, és magában foglalja az ÁFA-t – készpénzben a szállító részére, illetve előzetesen banki átutalással megfizetni.

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a Kereskedő tulajdonában marad.

A csomagfeladás napján e-mail-ben kapja meg a csomag(ok) ragszámát és a diszpécser telefonszámát, így a Vásárló következő munkanap, reggel 8 órától érdeklődni tud a csomagja hollétéről.

Külföldi szállításra egyedi díj-egyeztetés szükséges.

Kérjük, a regisztrációnál vagy a megrendelésnél adjon meg telefonszámot, így a futár könnyebben tud egyeztetni Önnel.

A megrendelések feldolgozása 2 munkanapon belül történik.

Rendeléseid a visszaigazoló e-mail kiküldése után 14 napon belül átadjuk a futárszolgálatnak illetve az átvételi pontnak. Általános szállítási idő a visszaigazolástól számított 1-3 munkanapon belül.

Ha a szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni.

Figyelem! A szállítást olyan helyre kérje, ahol mindig tartózkodik valaki, aki tud a csomag érkezéséről.

Ha a kiszállítás kétszeri próbálkozás ellenére is sikertelen, az újbóli kiszállítások díjat mint a Kereskedő által addig viselt többletköltséget, a Vásárlóra terheljük!

Kérjük, hogy csak abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket készpénzes (utánvétes) fizetésre, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a szállítónak.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen rögzítésre kerül. Az ebből fakadó kellemetlenség elkerülése végett kérjük, hogy a csomag tartalmát, a termékeket aszerint hogy valóban a megrendelt termékek-e és hogy azok nem sérültek-e, még a szállító jelenlétében szíveskedjenek ellenőrizni! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt NEM ÁLL módunkban elfogadni!

Webáruház készítés